www.clubamgrymek.fora.pl
Klub Miłosników Mercedes AMG
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.clubamgrymek.fora.pl Strona Główna
->
Aktualności
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
AMG
----------------
AMG
Nowości
Samochody AMG
Opinie o samochodach AMG
Aktualności
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Czw 10:04, 13 Mar 2008
Temat postu:
Zbyt duzo sie nie rózni od poprzednika ale widac ze nie kture elementy karoseri stały sie bardziej agresywne
neo
Wysłany: Wto 17:42, 11 Mar 2008
Temat postu:
ekstra furka nic w niej nie jest przesadzone
zadygista furka
kubot
Wysłany: Pon 20:32, 10 Mar 2008
Temat postu:
Ciekawa, ciekawa, a najciekawszy silnik Wankela:)
JACAINO
Wysłany: Pon 20:30, 10 Mar 2008
Temat postu:
No więc zadygista hest wszystko na swoim miejscu
a i wygląd ni jest przesadzony bardzo fajne autko pozdro
rymek
Wysłany: Pon 20:29, 10 Mar 2008
Temat postu: Nowa RX-8 w sprzedaży
W Japonii rozpoczęła się sprzedaż odnowionej Mazdy RX-8
W porównaniu z oferowanym od 2003 r. poprzednikiem nowa RX-8 poddana została zmianom stylizacyjnym. Przeprojektowano zderzaki, reflektory i tylne światła (z diodami LED), powiększono wloty powietrza. Dostępne są nowe wzory 16-, 17- i 18-calowych felg z aluminium. Wewnątrz zmieniono Fot. Mazda materiały tapicerskie i kształt zegarów.
Usportowiona wersja RS ma dodatkowe spojlery, 19-calowe felgi, głęboko wyprofilowane siedzenia Recaro. Fot. Mazda
RX-8 napędza benzynowy silnik rotacyjny*. W zależności od wersji osiąga on moc 212 lub 232 KM. Może współpracować z 5- lub 6-stopniową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią manualną.
*Rotacyjny silnik spalinowy opracował w 1936 r. Feliks Wankel. W tej jednostce napędowej tłok, zwany rotorem, obraca się wewnątrz komory spalania odgrywającej rolę cylindra. Nie ma zaworów, ponieważ obracający się rotor sam w odpowiednim momencie otwiera wejście do kanałów ssącego i wydechowego. Silnik pracuje w cyklu czterofazowym: ssanie – sprężanie – praca – wydech. Nie ma układu rozrządu, ani skrzyni korbowej.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin