Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 10:04, 13 Mar 2008    Temat postu:

Zbyt duzo sie nie rózni od poprzednika ale widac ze nie kture elementy karoseri stały sie bardziej agresywne
neo
PostWysłany: Wto 17:42, 11 Mar 2008    Temat postu:

ekstra furka nic w niej nie jest przesadzone
zadygista furka
kubot
PostWysłany: Pon 20:32, 10 Mar 2008    Temat postu:

Ciekawa, ciekawa, a najciekawszy silnik Wankela:)
JACAINO
PostWysłany: Pon 20:30, 10 Mar 2008    Temat postu:

No więc zadygista hest wszystko na swoim miejscu
a i wygląd ni jest przesadzony bardzo fajne autko pozdro
rymek
PostWysłany: Pon 20:29, 10 Mar 2008    Temat postu: Nowa RX-8 w sprzedaży

W Japonii rozpoczęła się sprzedaż odnowionej Mazdy RX-8


W porównaniu z oferowanym od 2003 r. poprzednikiem nowa RX-8 poddana została zmianom stylizacyjnym. Przeprojektowano zderzaki, reflektory i tylne światła (z diodami LED), powiększono wloty powietrza. Dostępne są nowe wzory 16-, 17- i 18-calowych felg z aluminium. Wewnątrz zmieniono Fot. Mazda materiały tapicerskie i kształt zegarów.



Usportowiona wersja RS ma dodatkowe spojlery, 19-calowe felgi, głęboko wyprofilowane siedzenia Recaro. Fot. Mazda



RX-8 napędza benzynowy silnik rotacyjny*. W zależności od wersji osiąga on moc 212 lub 232 KM. Może współpracować z 5- lub 6-stopniową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią manualną.



*Rotacyjny silnik spalinowy opracował w 1936 r. Feliks Wankel. W tej jednostce napędowej tłok, zwany rotorem, obraca się wewnątrz komory spalania odgrywającej rolę cylindra. Nie ma zaworów, ponieważ obracający się rotor sam w odpowiednim momencie otwiera wejście do kanałów ssącego i wydechowego. Silnik pracuje w cyklu czterofazowym: ssanie – sprężanie – praca – wydech. Nie ma układu rozrządu, ani skrzyni korbowej.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group